Merhaba, biz bir ekibiz ve adımız PROJX.
Bize merhaba demek için;

[email protected] . +902123257300
 

E-posta Pazarlama İşlemlerini Otomatize Edebilir miyiz?

14 aralık 2022

İnternet üzerinden pazarlamanın en eski elemanlarından biri e-posta pazarlamadır. Geçmiş yıllara göre popülerliği düşmüş olsa da hala daha önemli bir pazarlama aracı olarak görülmektedir. Şu an için hiçbir marka yoktur ki eski müşterilerini veya müşteri olma potansiyeli olan kişileri e-posta yağmuruna tutmasın smileyBu içerikte iş sahiplerine yönelik olarak e-posta pazarlama işlemlerini otomatize edebilir miyiz sorusunun yanıtını vereceğiz.

E-Posta Pazarlama Nedir, Nasıl Yapılır?
İnternet üzerinde var olan bir firmanın en önemli ve görece en maliyetsiz pazarlama araçlarından biri e-posta’dır. Kendi içerisinde belirli dinamiklere sahip olmasının yanı sıra başarılı olması için geçmişe nazaran daha fazla emek istediği de bir gerçektir. Şimdi nerede 2008’lerde Hotmail üzerinden çok kişiden anından ilgi görmek angel Tabi bu sebeple belirli bazı disiplinlere yönelik hareket etmek gerekiyor. Bunlardan biri de e-posta pazarlama işlemlerini otomatize etmek denilebilir.

E-posta Pazarlama İşlemleri Otomatize Edilir mi?
Konuya direkt hızlıca geçiş yapalım, evet edilir. (Projx ile yapılır ise öyle bir etkili, öyle bir satış grafiklerini artırır vaziyette olur ki ) E-posta pazarlama için otomatize sistemler nerede ise tüm büyük markalar tarafından kullanılsa da belirli başlı noktalardaki dikkatsizlik veya ezberlenmiş yapı sebepli büyük çoğunluğu kullanıcılara ulaşamamakta. E-posta servislerinin Spam klasöründe yer alan bu otomatize sistem ürünleri yerine doğru planlama ve algoritma ile kullanıcı dikkatini çekebilecek bir forma sokmak da mümkün.

Otomatize edilme tüm pazarlamalarda tek düzeliğe sebep oluyor gibi dursa da ana odak işlemi yapan gücün (arkadaki yazılım firmasının örn: PROJX) ne derece yararlı bir algoritma ile bu otomasyonu sağladığı. Her otomasyon her mail sistemi içerisinde ön plana çıkabilir olmadığı gibi markaya, ürüne veya hizmete yönelik özel otomasyonlar yapılması zaman zaman gerekebilmekte. 

Peki Ne Yapmalı?
Bu noktada piyasada sıkça rastlanılan abonelik usulü ve standartlara bağlı otomasyonlar yerine işletmenizin ihtiyaçlarına yanıt verebilecek bir otomasyonun peşinden koşmalısınız. Pazarlama gibi önemli bir alanda işi çokça denenmesine rağmen görece vasat derecede işle sistemlere emanet etmek gelecek açısından akıllıca bir hamle olmayacaktır. Hem zaman hem de nakit kazanımı adına işinize yarayacak, size özel olan otomatize pazarlama sistemi doğru seçenektir.