Merhaba, biz bir ekibiz ve adımız PROJX.
Bize merhaba demek için;

[email protected] . +902123257300
 

2023’te E-Ticaret’e Adım Atmak

14 haziran 2023

2023’te E-Ticaret’e Adım Atmak
Günümüz dünyasında hemen hemen tüm işletme ve kişiler e-ticaretten haberdar. Dünyanın en büyük ticaret platformlarından olan internet sayesinde ticaret ağını geliştirmek daha kolay durumda. Bunun farkında olan firmalar ve kişiler kendi platformlarından veya ara platformlar üzerinden e-ticaret yaparak faaliyet göstermekte.

micro services

Peki 2023’te E-Ticaret’e adım atmak ne kadar doğru, başarılı olunabilir mi?

Uzun uzadıya yanıt vermek yerine direkt cevaplamak gerek; EVET KESİNLİKLE Doğru bir adımdı ve doğru hizmet-ekip ile başarı kaçınılmazdır. Günümüzün en büyük ticaret olgusu haline gelen e-ticaret hangi dönemde olunur ise olunsun başvurulması gerekilen bir alan.

E-Ticaret‘e başlamadan önce!

Marka, ürün/hizmet seçimi gibi başlangıç aşaması olan ve direkt olarak ticaretin de gerekliliği olan konuları atlayarak devam edelim isterim.
Bu konular da kendi içerisinde “internete” göre farklı yaklaşımlarla ele alınmalıdır, öneri olarak profesyonel perspektife sahip ve tecrübeli insanlarla çalışmak e-ticaret’den ziyade muhasebe, finans vb. konular oldukça önem taşımaktadır.
Sürecin planlamasında her bir gerekliliğin titizlik ile ele alınması ancak uzman ekip üyeleri ile mümkün olur.

Marka yaratma
Kurumsal Kimlik
Muhasebe Yapılandırma
Finansal kaynaklar
Depo/ofis
Lojistik süreçleri ve yönetimi
Hukuki süreçler
Yukarıda saydıklarım 0’dan bir işletme kurmaya çalışan girişimler için izleyecekleri adımları içermekte.
Var olan bir markanın E-Ticarete taşınması yukarıdakiler ile kesişen alanları olsa da farklı dinamiklere sahiptir.

E-Ticaret sitesini Planlama

E-ticarete atılmak için öncelikli olarak doğru yazılıma, doğru otomasyona ve doğru iletişim ağına sahip olmak gerekir. Dijitalleşme olarak adlandırılan bu süreçte halihazırdaki ürün ve hizmet sunumlarını veya geliştirilecek olanları ele alarak doğru adımları en baştan atmak gerekir. Bu alanın da en kritik noktası uzmanlardan destek almaktır.
Doğru danışman ve hedefli danışmanlık süreci ile beraber, hedef kitlenizdeki insanlarla daha kusursuz bir bağ kurabilirsiniz.
Bir işletmenin, markanın olmazsa olmazı kurumsal kimlik tasarımı gerek firmanın e-ticaret sitesinin, sosyal medya hesaplarının ve tasarım yaklaşımının temel alınacağı noktadır ve bütünlük için çok önemlidir.

micro services

Peki ya E-Ticaret siteniz varsa ve memnun değilseniz?
Her şeyden önce bu kısmı biz çok önemsiyoruz, memnuniyetsizliğinizin sebebinin bilmek ve bunlara uygun çözümler bularak süreci yönetmek gerektiğine inanıyorum.
Memnuniyetiz olduğunu projenizde kimi zaman yeni bir anlayış ile sıfırdan e-ticaret projesi ortaya koymak bazen tek çareymiş gibi gelebilir, bu noktada düşüncelerinizi dinleyip, teknik analizler yaparak sizlere yön gösterecek PROJX Dijital ailesi en doğru danışmanlığı sunmak için biçilmiş kaftandır.

PROJE Mimarisi ve yol haritası

Hedefinizi bilmeden yola çıkmayın, yolu bilmeden aracınızı seçmeyin!
Önce PROJX danışmanınızla beraber hedeflerinize odaklanın ardından yol haritanızı çıkartın ve bunun için doğru varış zamanları belirleyin. Artık her şey daha kolay olacak.
User Experiences Design – Kullanıcı Deneyimi Tasarımı nam-ı diğer UX
User Interface Design – Kullanıcı Arayüz Tasarımı nam-ı diğer “UI”
Size özel üretilmiş ve hedeflerinize uygun çözümler sunan E-Ticaret Yazılımı
Mükemmelleştirilmiş ürün görselleri ve sunumu
Anlaşılabilir ve kaliteli bir anlatım dili

micro services

Bilinirlik- Tanınırlık – Siteye ziyaretçi akını yaratma > kısaca Dijital Pazarlama !
Günümüzde e-ticaret alanında başarılı olmak, kalıcı ve sürdürülebilir sayılarak ulaşmak için dijital pazarlama alanında da başarılı adımlar atmak gerekir. Hizmetin alınacağı firmanın Google SEO üzerine hizmetleri, SEM kampanyalarında başarılı olmalıdır ki üretilen süreç kullanıcılara ulaşabilsin.
PROJX Dijital olarak en övündüğümüz noktalardan biri SEO konusunda ortaya koyduğumuz projelerin tümünde başarı elde etmemizdir. E-ticaret ile SEO arasındaki organik bağ sebebi ile Google üzerindeki görünürlük direkt olarak satış ve marka bilinirliğine etki etmektedir, hatta Google 1. Sıra ile 6. Sıra arasında bir ciro dağılım oranı bile mevcuttur.